Kristianstad

Idag har jag tillbringat dagen men min underbara vän Lauris!!!!
Vi har gjort Kristianstad. Köat till polarn och pyret rean och fyndat. Hittade massa fina kläder till Maja. Fina sommar klänningar bland annat.
Maja behöver kläder i 74 som hon nu har gått över till. Och vad köper Ida.... 80 och till och med 86 i en tunika hahahahaha! 80/86 kommer bli bra i sommar och en pop tröja som jag köpte i 80 var bra om jag vek upp ärmen lite. Så fin, den har hon på sig nu :-)

Laura bjöd mig på en super lunch. Hon var skyldig mig efter en vadslagning. Jag trodde jag skulle bjuda henne men hon var sten säker på att hon skulle bjuda. :-)
Jag bjuder nästa gång och det blir nog snart hoppas jag för detta fyllde verkligen på må bra kontot idag, tack vännen!!!!!!

Nu städar jag undan sen ska vi in till stan Peter behöver spik och jag ska kolla på växter i fönstrerna. Behöver lite nytt!
Kommentarer
Postat av: Liz

Grattis till Lauris förresten!! Så kul för dom! :-)

2009-01-21 @ 17:48:06
URL: http://lizhearts.blogspot.com/
Postat av: anna

hahah men Ida ;) Maja är med över i 74 nu och jag tippar på 80 till sommaren och 86 till hösten :P hehe Smp barn e söta när det är lite förstort iaf! kram!

2009-01-21 @ 20:50:32
URL: http://.famfett.bloggagratis.se
Postat av: Lauris

Tack själv Idaus! Hade oxå supermysigt, men snacka om att jag var totalt dörd då jag kom hem o nån middagslur blev de inte heller idag eftersom jag tyckte det blev väl sent för Astrid att sova middag. Jag somnade gång på gång i soffan när Astrid o jag tittade på Pippi. Hmm...Astrid insisterade på o h¨lla mig vaken på både de ena o de andra sättet.

Har precis fått massage av min älskling, skönt.

Hörs o ses!

Stor kram till min favorit:-)

2009-01-21 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket