Idas nya bloggvärld!

Välkomna till min nya blogg!!

Hoppas att både jag och ni ska trivas här.
Jag kommer att ha bloggen lösenordsskyddad ett tag men alla som vill kommer att få lösenordet hit.
Är dock tacksam mom ni inte sprider det hejvilt :-)


Anledningen till mitt beslut kommer jag kanske berätta om sen men väljer att vänta tills mitt känslo svall lagt sig lite. Man säger ju lätt för mycket annars ;-)

Men jag känner mig sviken kan jag väl sammanfatta det med!!!


Nu finns inga blogg hämningar kvar, nu KÖR vi :-)
Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :)

Är så spännande, man blir helt såld på allt fint som finns, klänningarna ska vi inte ens tala om haha.

Kraaam

2009-01-03 @ 14:20:13
URL: http://mammanolte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket