Hemma igen

Maja hade inte gått upp alls mycket, vägde 7460 Gram sist och nu 7710 Gram, växt från 66 till 67 cm. En liten flicka!
Hade hoppas på mer faktiskt, men hon har ju ätit mindre än vanligt. Hoppas att det ska vända i allafall.

Efter BVC körde vi till Moveus och köpte tapeter. De hade fina på REA för 69 kr rullen. Vi hittade tapet till både Wictor och Maja. Kommer bli fint!
Vi vill inte lägga mycket pengar på tapet i barnens rum, hade kännts så jobbigt om de sen ritat eller tagit sönder den.
Sen är de ändå i den stilen vi hade tänkt oss :-)

Vi hämtade även hem vår älskade lilleman! Peter blev även han klippt av min mamma. Så nu är grabbarna i huset snygga i håret...Bara mamman kvar :-(


Snart kommer min mamma upp hit. Jag, barnen, mamma och syster Emma ska gå till min kusin som fyllde moppe strax  innan jul. Vi har inte firat honom och måste ju passa på innan skolan börja i morgon :-)

Pappa Peter ska fortsätta renovera så han håller tidspressen hans hård fru satt upp ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket