god morgon!

Var sååå trött igår. Gick in och la Maja och Wictor vid 20. Wictor ska ju pilla örat innan han somnar så det blev att jag la mig. Peter med för det var mysigt :-)
Jag somnade och Peter med, såklart barnen med. Vaknade vid 00 och fattade först inte att jag hade somnat, hahaha! Sen sov vi vidare till 9. Det mesta var redan tänt när vi gick upp :-)

Kan ändå inte kalla mig utsövd..blir så när man sover för mycket.

I går när vi skulle ut på vår 3 promenad med Anton, satte jag Maja i pulka och Wictor i vagnen. Efter en bit ville Wictor sitta i pulkan. Tänkte att det får han för han har vägrat sen han trillade ur den. (jag sprang för snabbt i en kurva med honom)
Jag tog ur Wictor ur vagnen och Maja ur pulkan, satte Maja i vagnen och Wictor i pulkan. Då SKRIKER han vill inte sitta i pulkan. Drar honom i pulkan en bit i allafall, han vänjer sig tänker jag. Men tillslut får jag byta plats på dem ändå. GAH!

Sista biten av promenade skriker Maja, fryser antagligen. Men vi kom snabbt in i värmen. Ingen mysig kvälls promenad blev det i allafall...

Gjorde nog Wictor gott i allafall med att vara ute så mycket han år 2 portioner spagehetti och köttfärssås! Han brukar vara jätte krånglig med maten och köttfärssås brukar han inte heller ät! Mammas hjärta blev glatt :-)


Maja är inne i en "öva rösten" period, skriker så det gör skit ont i öronen! :-)

Idag står det renovering på schemat igen, jippi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket