Fredag

Peter sista lediga dag på hans julledighet. Som han har tillbringat i Majas blivande rum.
Nu tapetserar han och sen ska vi måla det sista.

Imorgon bär det av till IKEA. Det är tänkt att vi ska köra vid 9. Lämna barnen hos Emma och Johan först.
Blir utan mina trollungar i 1 dygn :-( hoppas att vi får kul i morgon kv'äll så det känns värt det. Men det tror jag.

Nu har vi precis ätit, mamma och pappa var middags gäster. Nu är jag grymt trött och han ont i huvudet och kroppen.
Vi ska slappa och mysa till let´s dance sen. jag gillar det progrmmet.

Känns inte som att jag har så mycket att skriva idag :-)



Kommentarer
Postat av: Ellinor!

Gud vad kul med IKEA, vill oxå... Hoppas ni får en mysig dag tillsammans!!!! KRAM

2009-01-09 @ 19:14:57
URL: http://ellanbellan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket