fredag!!!

Idag är det fredag, denna dagen har jag och barnen tillbringat hos mina föräldrar. Skönt att få mat serverad och sällskap. VI var ute och gick en lång runda. Det var dock inte så skönt som det var tänkt. För jag har i 2 veckor haft magkatarr och började ta tabletter i förr går.

Igår ringde jag samariten för jag tyckte det var otäckt med den känslan man har över bröstet. Hade gått ett tag och stirrat upp mig för att det kunde vara hjärtat med.
Men jag blev uppringd att en SUPER trevlig man från samariten som lugnade mig och sa att det säkert inte berodde på hjärtat :-) Utan att det var en rejäl magkatarr.

Till saken .....mamma bjöd på super god middag, kottlett, potatis, sås,majs, morötter och lingon. Detta klarade inte min mage :-( Så under promenaden gick jag med maten åkandes upp och ner och en surt tryck i "bröstet"
Mannen på smariten sa att jag bara skulle äta kokt mat...att man aldrig lär sig!!!!!!!!!!!!!!


Maja är inne i en skrik period och jag känner att det går mig på nerverna med allt skrik. Jag vet att det är så att ha barn!!
Men i natt tar mamma o pappa barnen med glädje så att jag och Peter får sova och hämta krafter.
Vill ju vara en pigg och bra mamma, inte en som går på knäna av trötthet.

Trevlig helg på er!!
Kommentarer
Postat av: Tina Böös

Hej Ida! Hoppas din mage snart mår bättre. Inget kul det där..Ha så trevligt i kväll när ni är barnlediga! det behövs i bland kan jag tänka mig! ;)



KRAM

2009-01-30 @ 19:35:25
URL: http://www.tinaboos.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket