blää

Blää för att blogga känner jag just nu!!! :-(
Trist, saknar min gamla blogg. Eller mest att slippa ha bloggen lösenordsskyddad. Det är roligare att se att man har 60-70 läsare än 10-15. Missuppfatta mig inte, de 10-15 är de jag uppskattar mest!!!!!
Men det sporrar liksom att se att det är många som läser.

Får se hur jag gör fram över, kankse ta bort lösen. Får funderar lite mer..

Denna bloggsidan passar egentligen mig mer, lättare att "jobba" med.


Idag har jag och syster Emma varit på Karlsson gjorde några riktiga fynd. Min syster ville hitta på ngt så jag ställer så klart upp.
På fredag är det inflyttningskalas med syster Emma och Johan. Barnens rum invigs med lite pompa och stått hahahahahhha!!!

Emma köpte inflyttnings present till dem idag :-)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, jag förstår hur du menar. :(

Nu finns liksom inte själva överraskiningsmometet kvar heller, när man får veta att nån ny(TREVLIG) har hittat till ens blogg. :S

Kram

2009-01-13 @ 18:12:36
Postat av: Lauris

Grr... Hade ju velat följt me till Karlssons idag. Avis;-)

2009-01-13 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket