bilder och förskoleplats


Tulpanerna och tulpanvasen jag köpte i Kristianstad.


Halsbandet :-)

Brickorna med Peter , Wictor och Majas namn

Wictor leker med Maja med det nya legot som pappa kom hem med idag i namnsdags present :-)

Vi fick brev om att barnen fått plats på Rosendals förskola(!!!!!!)
Vi ska inte ha in barnen på en förskola fören i augusti men har inte ändrat det utan 1/4 står som datum. Bara för att jag ville se vart de skulle få plats :-)
Vi ska tacka nej och hoppas att vi kan få plats hos en dagmamma efter sommaren.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Det verkar banne mej som att ALLA får plats på Rosendal, hade jag vetat hur länge Martin skulle va hemma hade jag med tackat nej, men vi vågar inte. :S

2009-01-22 @ 20:26:53
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Det halsbandet var ju hur fint som helst... Vad fick du ge för det???? Hoppas allt är bra med er!! Jag börjar bli riktigt rund nu, men snart är det över:-) KRAM

2009-01-22 @ 21:34:09
Postat av: Pia

Vilken härlig bukett med tulpaner du har....mina favorit blommor.

Så fina bilder på barnen igen....tycker de växer så det knakar. Blivit så stora.

Men vilket fint halsband Ida...helt underbart. Ett sådant skulle jag oxå vilja ha....fast med b-barnens namn ju. Jag försökte gå in på länken men jag hittade inget med halbanden.

Du får gärna iboxa mej på fl om du har lust å hjälpa mej med det är du snäll.

Kram.

2009-01-22 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket