Bilder

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på favoriter här hemma mm.

Börjar med att lägga upp lite bilder från Majas rum, de är tagna för ett tag sen, vi har gjort mer sen dess




Tavlor jag köpte för 60 kr för ett par år sedan men gillar dem skarpt.


Bilder på barnen som vi har ovanför den ena soffan.


Bild på familjen när inte Maja kommit till världen. Denna bild och ram fick vi av Anna och jag bara älskar den!!



Kuber där jag satt kort på barnen, köpte dem på gekås för 13 kr st. Wictor tycker det är jätte kul att sitta och titta på dem.



"julkulor" jag hittade på EKO, har satt foto på barnen i tomtekläderna. Kan inte med att ta ner dem än :-)


Vårt fin fum :-) ignorera dem vita sladden, hahahaha



Fönstret mot "Emilie grannen" ;-) Hon bor ej kvar men hennes föräldrar gör, hennes smeknamn hänger dock med än :-)
(julgardinerna är kvar, inte så juliga men vill itta ett par jag trivs med innan jag byter)




Så då har ni fått en liten glimt av mina favoriter och vårt hem :-)
Mer kommer kankse med tiden.
Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint ni har det ser hemtrevligt ut. iaf på korten.

Kram Sara

2009-01-24 @ 22:17:56
URL: http://sarehn.bloggagratis.se
Postat av: Emilie

Hallå Ida med familj =)

Så fint Majas rum blev, har sett att ni har hållt på därinne när jag har varit hos mamma och pappa.

Vill gärna se det live, kan väl höra av mig nästa vecka när allt är lite lugnare.



Kramar Emilie

2009-01-26 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket