Årskrönika

Många bloggare som skriver/skrivit årskrönikor och jag har funderat på om jag oxå skulle ge mig i kast med en....


Kommer dock inte ihåg så mycket känns det som men ska försöka..................

2008

Årets köp: Blir så klart vår husvagn!!!

Årets semester: Åhus eller Astrid Lindgrens värld!

Årets bröllop: Bara varit på ett så det blir Patrik och Anyas

Årets bästa: MAJA

Årets sämsta :  Mormors resa till himlen och även lilla Emma som inte fick stanna.

Årets fest:  Tror det blir Peters 30 års fest.

Årets blogg: Den utmärkelsen delar Pernilla Wahlgren och Lisa på.

Årets låt:  Jason Wras , I´m yours

Årets vår/sommarminne: Kräkninar och foglossning,Maja,Det dåliga vädret, mormors begravning,Majas dop, magsjuka :-(  Husvagnen.

Årets höst/vinterminne: Vintern kom aldrig riktigt igång, julafton känndes som en dag i mars. Annars blir det Wictors gympa,lekträffarna med Filip, Olivia och Sofie. Malmö resan, Min och Peters resa till norrköping.


Vilket är ert starkaste minne från 2008???



Hopp och önskningar inför 2009

Välmående-
Hoppas att jag ska fortsätta på samma spår och fortsätta må bättre, hoppas att Wictor snart får kallelse till öronoperation och att han slipper öron ont men oxå att talet och hörsel i samband med det blir bättre.
Att syster ska bli bättre i handen.

Jobb- Hoppas att jag ska trivas med jobbet när jag går tillbaks och att Peter slipper fler varsel.

Bebis- Hoppas att de bebisar som är på jäsning och som kommer komma på jäsning ska leveras välskapta och välmående! Önskar speciellt att en vän ska bli gravid!!!

Vänskap- Önskar att jag kommer kunna lägga min energi och kärlek på de kompisar som egentligen betyder mest. Att vi ska få lika mycket som vi ger!
Att Wictor och Maja får och har massa kompisar!

Kärlek: Önskar och hoppas att jag och Peter för alltid ska ha det bra och vara kära! ♥


Vad önskar och hoppas ni av 2009????
Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är rörd å stolt. ;)

Blir nästan lite tårögd.

Kram på er!

2009-01-05 @ 17:47:52
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket