--------------------

Hej igen!!!
Bloggar för att se om lusten kan komma tillbaks till mig eller inte ... :-)

Jag är fortfarand inte riktigt kry men på bättringsvägen........


I helgen skulle vi ju haft inflyttningsfest i barnens nya rum men moster Emma var dubbel bokad och sen blev jag dålig så jag orkde inte riktigt med det :-(
Vi byggde även i hop affären som barnen (mest Wictor) sen fick vi turas om att handla och stå i kassan. Han älskade verkligen det!!!
Sen blev det mys resten av frdags kvällen.
Fredags natten sov jag ingeting knappt och var minst sagt trött i lördags. Lördags kvällen spenderade vi med mysm i sängen och batman. Peter var den som såg hela filmen själv :-) Fast att Wictor älskar "atman".
Jag sov lite bättre men tyckte att min säng helt plötsligt var den hårdaste sängen jag legat i.

Sen kom min älskling på att det kunde bero på att de grejjerna vi har i sängstommen som man ställer in mjukheten och hårdheten ändrat sig när vi flyttat möbler. Vi sover nu på övervåningen IGEN. Wictor har sovit hela nätterna i sin säng i 2 nätter nu, jippi!!!

Maja har börjat krypa lite , det är inte alltid hon får till det men snart så!
Idag har hon även gått ett par steg själv med gåvagnen :-)  Jag hänger inte med i svängarna alltså!
Snart fyller Loppan 1 år!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket