Tuppkaka

Tuppkaka är en super enkel kaka :-)
Som sagt fick vi alltid baka den när vi fyllde år på lekis...

Här är receptet:
http://www.bakakaka.se/tuppkaka


Idag var Peters första skoldag. Men det var ingen lektion idag fick han reda på men träffade läraren och fick en uppgift tills nästa vecka.
Imorgon ska han tills skolan igen och jag ska jobba. Så Pter har frågat mina föräldrar om de vill ta barnen i natt. Verkade som de kunde det.
Idag skulle vi haft middagsgäster men den ena av paterna kände sig inte kry. Så det blir en lugn kväll vilket behövs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Ida! Vilka fina bilder från er lilla minisemester, verkar som att ni har haft det helt underbart! Hälsa Peter att han var en riktig pudding i sina brillor =)



Många kramar Emilie

2009-02-19 @ 18:57:57
Postat av: Linn

Kommer du ihåg de där kakorna din mamma bakade, om var med en hasselnöt eller något på toppen...??? De fick jag riktig längtan till nu när du skrek och tuppkakan, ska jag göra någon gång! :-D

2009-02-19 @ 19:30:24
URL: http://viggolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket