Mer bilder

I går när vi körde hem så jag en skylt "hovmanstorp" denna skylt la jag mäsrke till när vi körde till Kosta outlet innan jul och sa därför till Peter: kör dit.
Han lyder såklart ;-)
Det var dock mycket längre dit än vad jag trott....hihihihi
Kom dit 30 min innan de stängde. Hann dock shoppa lite och värma välling till Maja.
Peter shoppade mest, han gick lös balnd polarn och pyret kläderna.
Blev mycket (!!!!!) billigare än vad det egentligen skulle ha kostat. ta en tur det vet jag!

Detta blev det:


I Em ska vi hälsa på våra vänner som förlorade sin bebis strax efter förlossningen.
Detta köpte vi till dem. Peter plockade i hop lite saker i en affär, jag var först lite skeptiskt men titta vad fint det blev när han fixade i hop det.


Jag hittade denna dikten som jag ska skriva ner till dem:

När en blomma bryts av
i sin vackraste blom
Då blir marken så trist
och så fruktansvärt tom
Men kanske ändå
att det någonstans finns
en äng eller undangömd skreva
dit blommor som brutits för tidigt
får fortsätta växa och dofta och leva...

Atle Burman
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket