Längesen nu!!

Hela helgen har gått och jag har inte bloggat (!!!!!)
Trodde faktiskt att jag hade bloggat men det var väl bara i mitt huvud då :-)

Helgen har varit lugn. Vi var i Kristianstad och gick i lördags. Vill inte träffa folk nu innan Wictor operation på onsdag, blir han sjuk ställs ju allt in och då vet vi inte när han får ny tid. Så mys med familjen Malm och kalas har fått ställas in.

Har snart handlat alla Majas sommar kläder på rean, skönt :-)

Idag har Peter börjat jobba dagtid, vilken lycka för oss alla. Inga fler jobbiga EM kvällar. Vill dig sig riktigt illa så får vi mycker tid tillsammans. Inte för att det är fel men tråkigt penga mässigt.
   Imorgon får nämligen Peter reda på om han får "sparken" eller får stanna kvar. De varslar ju igen från Peters jobb och vi tror definitivt att han åker. I så fall har han redan sagt i från om att han vill gå hem dirket med betalt uppsägningstden ut. (4 månader).
Detta för att jag i såfall ska kunna jobba lite mer än det är tänkt. (!!) :-)

Nu håller jag på att slänga ut massa kläder på tradera, kanske kan tjäna en slant och kanske köpa lite nytt när vi är i Växjö. :-D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket