kuliga dagar men super tråkiga besked!!

Igår var vi hem bjudna till Peter och Emilie på god middag. De har fått så fint i sitt hus och ännu finare kommer det bli :-) Inte alls avis ;-)

När vi kom hem ringde en nära vän som ringt på dagen för att berätta att de var på förlossningen.Vi blev så uppspelta och glada!! Det var ju dags nu i dagarna!
På kvällen ringde de då igen med ett besked man ALDRIG vill ta emot. Bebisen hade avlidit efter 2 timmar :-(
Vi pratade med pappan båda 2 oc h han var ju helt knäckt, såklart.
Jag och Peter var helt skakis och ledsna efter så vi låg och höll om varanda en bra stund och pratade om hur tacksam man är innan vi kunde sova.
Idag känns det så där lustigt i kroppen som det gör efter man fått jobbiga besked..

Tur var att de ringde från jobbet i morse och frågade om jag ville jobba 8-13. Jag sa ja, sen  när jag steg upp oc fick se ut så tänkte jag , shit ska jag behöva ut på vägarna, hjälp!!
Men det gick bra och jag har haft en underbart rolig dag på jobbet!!

Efter jobbet ringde jag till en vän och berättade det tråkiga :-( Jobbiga samtal men måste göra det för föräldrarnas skull....
Hämtade hem min familj som var hos mina föräldra...

Idag är det städning och packning p schemat.
Vill ha allt packat så vi kan komma i väg í vettig tid på fredag.
Kommentarer
Postat av: Frida

Usch fy! Tårarna kommmer fram när jag läser detta.

2009-02-11 @ 15:22:01
URL: http://mammanolte.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vad fruktansvärt! Man kan nog aldrig sätta sig in i hur hemskt det måste kännas. Jag blir också alldeles tårögd.

Kram på dig.

2009-02-12 @ 20:14:16
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket