Fredag

Vilken dag! Är helt slut. Men roligt har det varit.

Var på jobbet kl 8 i morse, tidigt då vi sover till 9 i denna familjen :-) Men det behöver bli ändring på det ändå.

Vi fikade först på goa frallor sen var det planering för hela slanten som gällde. Ska bli så kul att börja jobba igen!!!

Sen körde jag hem och hämtade min underbara familj. Var så roligt och mysigt att få vara den som är efterlängtad, har inte hänt så ofta ju. Maja blev super glad och hoppade och studsade i min famn, lilla Loppan!

Vi körde inte till stan igen för att jag skulle till psykologen och Peter och barnen lekte på kulbrunnen så länge.
Min psykolog är såå jäkla bra alltså hon ger mig så mycket konkret att jobba på.

Sen handlade vi hem mat tills i kväll, blir fjärilskotlett, klyftpotatis,sås, sallad och sen chips och dip. Det sista valde lilleman :-)

När vi körde hem pratade jag med mamma som ville bjuda på semlor, jag gillar inte det direkt men Pete rville gärna så det blev ett besök hos mamma.

I morgon ska Wictor få gå på gympan,sen åka skridskor :-)
På kvällen får vi nog se melodifestivalen själva. Hade bestämt träff med familjen Malm men lilla Astrid har magsjukan :-(
Sofie med familj frågade även dom om vi kunde träffas men var ju då uppbokade och sen när jag hörde av mig igen var de uppbokade :-) så blir det i bland....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket