Efterlysning

Fick en kommentar från en "gammal" bloggare som jag inte skulle publicera.
Dock så kunde jag inte komma in på din nya blogg. Skriv gärna till mig igen!!!


Jobbet idag gick kanon, så kul!!
Men trots en kort dag är jag SKIT trött. Hade kunnat/behövt sova en stund.
Har vaknat flera ggr i natt för att kolla klockan, typiskt mig när jag ska upp :-)

Barnens farmor har passat barnen i dag och det ska ha gått bra enligt maken min som kom hem först :-)
Lilleman har varit blöjfri i 3 dagar och bara en olycka. I dag har det hänt 2. att det ska behövas en mamma till allt ;-)
Sa till Peter att det räcker inte med att fråga man måste ta honom till toan så han får kissa.
Är han upptagen i ngt känner han inte när han är kissig och vill inte gå på toa när någon frågar.
Nu verkar hna förstå hur man ska göra ;-)


Ska vila ett tag tills det är dags att börja greja inför middags gästerna i kväll!!!
Kommentarer
Postat av: Viggo, Krille & Cissi

Hallojs!

Kul & se din blogg! =)

Vad duktig Wictor är som är blöjfri, måste säga att jag är grymt imponerad! Hälsa familjen & ta hand om dig/er!

Kramar/ Viggo, Krille & Cissi

2009-02-23 @ 16:27:29
URL: http://bengtssonsvensson.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag har samma problem. :S hittar inte bloggen nu... :( Vad duktiga ni är som slutat med blöjor. :P

2009-02-23 @ 22:15:16
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket