baka baka varje onsdag.....

Blir såå glad av att baka, älskar det!!
Nu var det ett tagsen jag bakade men i dag tog jag och Lilleman ett race!! :-)
Är inte riktigt klar än har bullar med morot och keso på jäsning nu (hatar jäsning). Men annars är bullar med vallmofrö på klara, en tuppkaka och arraksbullar. Sen blir det fransk chocklad kaka.

Bilder kommer på bakverken sen :-)

Tuppkaka fick vi alltid baka då vi fyllde år när vi gick på lekis. Väcker lite minnen :-)
Super enkel att göra och den gick hem hos både Peter och Wictor.

I morgon börjar min kära make skolan. Han ska läsa upp 2 ämnen på komvux. Min lilla skolpojke ;-)

Blir lite pussel med barnvakt men det löser sig säkert.

Skickar tankar till min vän Lauris!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jisses vad duktig man får vara då!! :) Gissa om jag älskar arraksbollar! :D Filip hälsar och tackar! ;) Kom runt 18,00 på lördag och ha med er ert bästa humör!! Längtar oxå!! Puss o kram!

2009-02-18 @ 17:37:14
URL: http://mammasofie.bloggagratis.se
Postat av: anna

´tack :) Ja och ändå står hon inte alls så nära som din och min mormor men det blir alltid lite tomt när någon försvinner. Vilken cool blogg du har skaffat Ida! Sjukt fin färg :)

2009-02-18 @ 19:20:30
URL: http://.famfett.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Hej!

Måste bara fråga har du tagit bort lösenordet på din blogg? Så vem som helst kan komma in igen?



2009-02-19 @ 09:22:38
URL: http://sarehn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket