Vägra

Hemkommen från Kristianstad och en super dag hos Anna!!! Alltid mysigt att umgås med Anna.

Under bilkörandet båda dit och hem har jag vägrat bry mig om bilköerna bakom mig. I bland liite väl långa.
Bättre det än att köra av vägen. Inte många som vågat köra om för den delen heller.....
Hem var det ganska otäckt, jätte dimmigt och sen blev det ju mörkt med för den delen..


Tomten
Har ju glömt att skriva att tomten kom och knackade på fönstrena och vinkade här i går..Tyvärr var jag inte inne så jag kunde se det ( ;-) ) Men vad jag såg igenom tomtens ögon så blev barnen RÄTTSÅ paffa. Maja lite rädd och Wictor ropade till Peter : Pappa tomten kommer, jag snäll pojk. Jag rädd.
Blev en heldel tomteprat i går kväll och vad jag hört kommer han även i kväll. Är nämligen på titta om barnen är snälla turne här nu i krokarna ;-)

Kanske han till och med har en liten tidig julklapp med sig idag. Men vad vet jag...
Hoppas jafg får träffa tomten i dag och säga att jag minsann varit snäll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket