tyst i huset.

Peter vaknade försent i dag. Jag kollade på klockan vid 7 då brukar han normalt åka. Men idag låg han kvar i sängen. Det blev snabba puckar för älsklingen.

Jag gick upp för att hjälpa honom med det jag kunde..

Barnen sover, behöver de. Wictor hade fortfarande feber i går kväll, Maja tempade jag inte.
Blir hemma idag oxå såklart och kankse i morgon med får se.
Kan ni tänka er jag har inte dåligt samvete för det!!


Igår körde vi och fixade ett par presenter och jag köpte blommor som jag gjort fina planteringar här hemma sen utav.

Sen blev det ju så klart pulkaåkning en promenad ner till mina föräldrar. Skönt att vara ute nu när det är snö.

NU börjar mina julkänslor komma krypandes och jag älskar det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket