snö snö snö!!

Shit vad det snöar!!! I morgon är det min öppningsdag på jobbet (06.30) vilken tur att jag har tagit ledigt. Tycker dock synd om min kollega som ska behöva öppna i stället för mig!!

Hoppas snön är kvar men att det inte snöar så mycket på tisdag då jag ska jobba i gen. Jobb tisdag och onsdag sen julledigt tills 10/1 tror jag det blir.

Framför allt hoppas jag på att det är snö på julafton!!!!!!!!!!!!

I morgon är det tänkt att jag och barnen ska till finaste Anna i Kristianstad men vi får se, jag vågar inte köra i detta vädret. Vill inte ens att Peter ska köra till Lernia i detta vädret i morgon men vad gör man?? Måste man så måste man!


Tycker jag har blivit "duktigare" på att blogga men inga kommentarer.... hmmmm

Kommentarer
Postat av: Lauris

Jag är jätteglad att du kommit igång med bloggandet igen:-)

kram

2009-12-20 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket