julkapp

Har en liten klapp kvar till min pappi <3 ... Får se vad det blir...

Att göra stan i går i värsta snöovädret var väl inget hit. Det var ju mysigt att åka i väg med familjen i allafall.
Vi skulle fikat med men valde då barnen började krångla lite att köpa med oss hem i stället. Blir ju ändå inte så mysigt som man hoppas om inte alla är upplagda för det. Hemma blev det i stället super mysigt!
Jag och Peter lyckades till och med spela 1 1/2 omgång i yatzi. Inte illa det!

Har hittat en julkalender som min kusin är med och fixar med och han är dessutom med på flera bilder (farbror med) kolla :
http://www.oioioi.se/
KUL!

Igår var min Lauris på Gekås och "träffade" bland annat Rosan och Kjelle. Jag skulle varit med alltså!
Men Lauris, jag, Rosan och Kjelle på Gekås samtidigt blir kanske lite VÄL MYCKET :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket