Jobb

Nu väntas två dagars jobb efter en veckas "ledighet". Har inte kännts som jag har varit ledig då lilleman varit sjuk.
Men Kan inte fatta att jag ska jobba, min kropp är redan inställd på julledig. 2 tuffa dagar framför mig med.....
Vet att allt sånt här släpper när jag väl kommer till jobbet.

Tomten kom i går, med en julklapp så här dagarna innan jul. En nicke nyfiken film :-)
Idag var jag inne och fick träffa tomten jag med, pappa Peter hade tyvärr inte hunnit hem från jobbet ;-)

Wictor tyckte tomten pratade som pappa... så hedanefter så är tomten som kommer hit och tittar till TYST hihihihihi!

Nej nu dags att ta i tu med morgon bestyren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket