Fredag

Känns inte så härligt som jag hade hoppats. I stället för att bli bättre från min förkylning blir jag bara sämre..Har fått stanna hemma idag....... luciafirandet ute i går gjorde nog det värre. Fick en sån jäkla hosta i går så det sved i bröstet samt ett sånt jäkla roligt munsår. Men med lite hostmedecin och munsårs tabletter lyckades jag bli lagom groggy och somna mitt i lusselelle sången med Wictor.

Hade egentligen behövt lämna barnen för att få vila och SOVA men orkar inte ge mig i väg med dem och sen tycker jag att de kan få vara hemma och ta det lite lugnt.

Så när dagmamman frågade om jag orkade ha dem hemma i dag ljög jag och sa ja. Kan ju inte erkänna att jag är för lat för att köra och lämna dem.

Sen vill jag ju klart ha dem hos mig nu nör jag jobbat så mycket i veckan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket