Astma

Trodde verkligen Wictor vuxit i från det men idag kom den där astman igen. Vad jag hatar den!!!!!!!!

Jag hade redan ringt till jobbet för att säga att jag kommer i morgon vilket betydde att de inte ringde in vikarie...När Wictors sen fick atma kände jag att jag verkligen ville vara hemma.
Men det gjorde det krångligt på jobbet.....

Ringde runt till bla. 1177 m,m. Alltså de har nollkoll!!!!!
De visste inte riktigt vart jag skulle vända mig om han behövde komma in och "andas". Såååå jäkla dåligt.
Är inte första gången de inte har koll och jag blir lika rädd och maktlös varenda gång. Finns det hjälp? Finns det kompetent personal här i Karlshamn eller måste man alltid till Karlskrona?

Efter ett tag med öppna fönster lugnade det sig lite och nu ger vi han "ankan" med jämna mellanrum och försöker hålla han lugn.
Av en medicin han får blir han skakig utav och det gör att han går upp i varv. Hjärtat slår dundersnabbt på honom, min lilla fis!!

Hoppas att toppen är nådd för i morgon är det dagmamman och jobb för mig......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket