Kväller

I morse innan jobbedags begav jag mig till distriktsköterskan för att ta lite prover.
Var där i förra veckan för att kolla upp mitt blodtryck som inte var bra när det kollades på akuten. Som jag besökte vid mina magsmärtor.

Förra veckan var i allafall blodtrycket bra men inte mitt blodsocker........

Så i morse kollades därför detta upp igen och jag fick godkänt :-) GLAD för det.

Sen körde jag till jobbet och möttes av KAOS. Tur att jag var glad över mina provsvar och inte kände någon panik.
Trots en liten kaos dag på jobbet så var det en bra dag. Äkte hem med en lyckokänsla över att jag gillar mitt jobb igen.

Har haft en milt sagt liten svacka och funderat på om det verkligen är detta jag vill göra. Idag känner jag ett definitivt JA.

Slutade 17 idag, sen raka vägen hem. Byta om på mig och barnen. Peter fick fixa till sig själv. Sen tog vi cyklaran och cykelkärran till min kusin vars man och dotter firade kalas. Goda frallor och tårta bjöds det på.

Nu sover Maja och kankse snart lilleman med...eller??
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket