irriterad

I fredags morse vaknade jag och magen strejkade, fick gå på toa rättså några gånger och sen kröp ilamåendet på. Gick till jobbet, fanns inget annat val.
Mådde dööööilla heladagen och magen bubblade.
Som tur väl var var det lugnt på jobbet på eftermiddagen så jag kunde gå 1 timme innan.

Hem, åt och somnade kl 19 och sov till 7 på morgonen. Vaknade vid 1 och hhörde värsta diskoteket,grannen hade fest och SPELADE MUSIK. Som tur väl var vaknade barnen inte utav av det.

Lördag morse kändes det som att jag sovit bort hela helg..... Peter begav sig till sin morbror som fyllde 70. Här hemma pysslade vi och dansade disko :-)

När Peter kom hem packade vi i hop oss för lite släkt kalas hos Peters mamma. Jag var inte alls upplagd för det och irriterade mig ngt grymt på vem skriver jag inte! Men när det är en familjetillställning med massa små barn kan man inte ta fram kubb spel och sen säga till barnen : " gå dit bort och lek" för att de vuxna ska spela. Nix pix jag kastade inte en jäkla pinne utan överlät dem till barnen.

Vi kom hem rättså tidigt och hann ha lite myslördag till jag vid typ 21 somnade i soffan. Jag vaknar dock alltid mellan 6- 8 varje morgon så det är kankse inte så jätte konstigt.


Idag ska barnen fotograferas här hemma, ska leta fram lite kläder sen i eftermiddag ska vi träffa familjen Malm!!
Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch usch, stackars er med. :S Hoppas det är snabbt över...

2009-08-31 @ 17:21:25
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket