Fredagsmys

Fredag idag, vart tog min sista semester vecka vägen?!?! Kan någon svara på det??

Lagom till jobbstar känner jag mig helt frisk, skönt i och för sig.

Snart ska vi göra oss klara för lite besök hos dagmamman där det lovades glass i dag :-)
Sen blir det handling, ska göra tacopaj i kväll. Vad annars tänker många men vi har inte ätit det sen Peters 30 årsfest tror jag :-)
Kanske det kommer vänner och joina oss.


Måste skriva att mina barn är det bästa för tillfället. Trots Wictor enorma trots så är det såå gosiga.
Maja har vänt och gnäller inte alls så mycket och barnen kan leka tillsammans längre stunder med, så mysigt att se!

Maja pratar mer och mer 2 ordsatsrer med :-)                Mamma "koko" (mamma sko) sa hon i dag :-)
*Stolt*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket