Ångest och rynkor

Jobbångest och alla känslor som svallar i samband med tant röds kommande besök.....Ingen bra kombination ska jag säga......

Idag kom Peter med den goda idén att vi skulle köra till IKEA och mysa, ta vara på den sista lediga dagen.

Vi var i Älmhult innan 12. Gick och strosade och mös, åt lunch och shoppade :-)

När vi körde hem , körde vi till Tingsryd och badade på badplatsen på Tingsryds camping. Såååååå skönt i vattnet!!!

Sen bar det hemåt, laga mat och pimpa vardagsrummet ;-) 


Igår lördag fcik vi äntligen träffa det lilla lilla nytillskottet Frida. En sån goding och SÅ liten alltså :-)
Trodde inte barnen skulle vara ett dugg intresserade av henne då de inte visat intresse för små barn innan. Men de kände nog kusin kärlek dirket för oj vad de var nyfikna på henne :-)

Efter lite Fridamys bar det ivägg för lite träff med kompisar i Karlskrona vi grillade och badade i havet på en super mysig plats.


I morgon är det då dags för jobb igen fattar inte varför jag har ångest inför det för jag trivs men det är väl pga att det är såå mysigt hemma för tillfället och att jag hade velat vara med på resten av inskolning hos dagmamman..
Men man kan inte få allt.......


Snart är det jul och mer ledighet ;-)
Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så JÄTTE mycket för dina ord! Dom behövdes!



Stor kram

2009-08-12 @ 09:33:05
URL: http://www.metrobloggen.se/bondebrud
Postat av: camilla

Hej!

Hittade hit via "bonde Emmas" blogg.. Trevlig blogg du har och vilket härligt liv du verkar leva :) Har själv två kottar på 4 och 1 år, har oxå campat runt och varit på astrid lindgrens värld, bodde oxå på en skitcamping i hultsfred, trestjärnigt.. aldrig mer, så himla ofräscht.. Var oxå i Gränna, riktigt mysig camping..

Lycka till med bloggandet :)

2009-08-12 @ 10:37:43
Postat av: Anonym

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång första tävlingen efter "sommaruppehållet"..en där du kan vinna ett presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik!



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html



Kika gärna in o ha en riktigt braig helg!

2009-08-14 @ 12:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket