Ysane

Ja där har vi tillbringat vår dag. Vi har varit hos Peter mamma och tvättat vår husvagn utvändigt. Blev super ren, jag gick loss med en tandborste för att få den riktigt ren :-)
Wictor trivdes med att få hjälpa oss men även hjälpa farmor att flytta lite sten.

När husvagnen var ren blev vi bjudna på mat, nässelsoppa. Jätte smarigt men Wictor den lilla matkänsliga nöjde sig med en smörgås .

Jag tror jag håller på att bli dålig..fryser sjukt mycket. Det har ju i och för sig varit lite kallt i dag menmed linne, t-shirt,tjocktröja och vinterjackan borde jag inte frusit så mycket.
Hoppas inte det blir ngt mer av det. Har en heldle att göra denna veckan.
Vi har ju ett 1 års kala att fixa inför :-)

Fattar inte att vår lilla Loppa ska fylla 1 år!!


Maja var bättre i går, ingen feber framåt efter middagden och idag har hon varit som vanligt.


NU ska vi fixa lite kvällsmat sen städa och mysa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket