Utvilad

Somnade med Wictor igår, Peter kom upp oc frågade om jag skulle sova. Tror jag svarade ngt i stil med: Vad finns det för mening med att vara uppe? hahahaha!

Skönt och välbehövligt var det i allafall.

Idag blir det som sagt BVC och sen EV karlskorna till Lauris. Vännen min ska  höra av sig så får vi om det passar idag.

Idag eller i morgon ska vi hämta hem husvagen som står hos Peters mamma. Ska bli skönt att få städa den grundligt invändigt!!!
Jag vill ha nya gardiner i den, gjorde ju ett försök med Emmas hjälp och fixade panelgardinder till den men det är inte så snyggt så jag ska nog prova och se hur det blir om man har kappor i stället.



Emilie: JA vi träffas gärna!! Kom med lite förslag så kan vi se om vi kan fixa barnvakt. Delar gärna en flarra vin :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket