Torsdag

Idag har jag och Wictor varit på mitt jobb. Majan följde med Peter till sitt (förra) jobb. Vi hade saker att fixa båda två så vi delade upp barnen. Wictor har velat följa med mig till jobbet nu et bra tag och de på Peters jobb har inte sett Maja. Så det blev bra fördelat.

Wictor sprang in direkt på mitt jobb och lekte, var nyfiken på allt och de andra barnen gillade honom med . Sen gick vi ut och lekte med de små barnen med. Han fick cykla lite.
Sen hade jag lovat Wictor glassbåten men den hade inte öppnat när vi åkte från jobbet så det blev en glass på torget. Fick dock slänga hälften, var för kallt :-)

När Peter och Maja var färdiga kom de in till stan vi åt lunch. Super mysigt det borde man göra oftare. Sen begav vi oss hem. Känner mig sjukt seg. Känns hela tiden som det ör ngt i kroppen som inte bryter ut på mig.. Kankse sover för mycket,hihihi!

Wictor har varit helt underbart snäll i dag, hoppas det fortsätter så här!!! Lilleman♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket