Morgon pigg

Eller nej det är jag inte....steg upp för jag orkade inte ligga kvar bland 2 oroliga barn och min man. Wictor har nog drömt en heldel nu på morgon kvisten. Sa pappa, blää vid ett par tillfällen, hihih!

Igår började våra "nya" grannar att klippa sin häck bakom oss. Mannen i huset ringde på och frågade om det var ok.
De jobbade på bra där ute. Vi städade inne men det känndes lite dumt att vi inte erbjöd oss att hjälpa till. VIsste ju inte om de trodde att det var vår gemensamma häck. Den är planterad på deras tomt. Men det är inte lätt för dem att veta för det har bott massa olika i det huset sen det byggdes.
Jag bakade i allafall en sockerkaka till dem osm Peter sen var över med. Det blev de glada för och Peter fick även in det smidigt att häcken står på deras sida.
Nu er vi dock rakt i till dem, hihihi! Lite ovant man kollar in hela tiden, nu grillar dom, nu gör de si , nu gör de så. Men man vänjer väl sig =)

Vår lilla "bjudning" med korv grilling och fika i går var super lyckad. Wictor tyckte det var jätte roligt med så många som nästan alla ville leka en lite snutt med honom. Han fick även ett påskägg av ett av paren. Det blev han JÄTTE glad för =)
Graphic Garden
NU är det en timme tills jag börjar jobba, hade helst velat gå och lägga mig. Har blivit sjukt trött sen vi ställde om klockan, känner att jag inte får sova klart.
Somnar på soffan varje kväll. ...jag vänjer väl mig!
Grafik från Graphic Garden
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket