Måndag!

Skönt att vara tillbaks på jobbet idag faktiskt. Fast jag var SUPER trött när klockan ringde men sen har det varit full fart.

Efter jobbet mötte jag upp min underbara familj vid biblioteket och lånade lite nya böcker. Sen bar det till coop för att handla lite sen hem och fixa mat.
Stuvade makaroner och falukorv blev det. Wictors älsklingsmat!

Nu är det bara slapp i soffan som gäller, jag väntar på att Lauris ska logga in på MSN. Ska åka bort till henne i karlsrona i morgon. Ska umgås bara hon och ja. Har det hänt innan?? Förutom när det är bytardag? tror inte det... ska bli kul i allafall.
Innan jag kör bort dit i morgon ska Maja få sin 1 års spruta och Wictor ska på 3 årskontroll. Ska bli intressant och se vad hon säger om han språk.
Kommentarer
Postat av: Emilie

Hallå!

Läste om donnans kalas, tråkigt att det alltid finns dom som ska förstöra när man har ordnat och donat.



Tänk att hon redan är 1 år, vart har denna tiden tagit vägen? Fattar inte eller jo vi har renoverat hus och varit helt osociala...



Vi tänkte kolla om ni hade lust att komma och grilla en fred eller lörd kväll, när jag INTE ska jobba. Tänkte vi kunde dela en flarra vin du och jag, boysen får hålla sig till öl...



Vi kan väl försöka höras av och boka ett datum =)



Hälsa familjen. Många kramar

2009-04-27 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket