Grattis!

Laura och Henrik har fått en liten flicka, Astrid har blivit storasyster.
Nu tänker ni säkert, hon skulle väl inte ha än... Nej lillan var beräknad till midsommar ungefär så det blev 12 - 13 veckor för tidigt....

Fick sms av Lauris på jobbet i måndags att hon var inlagd. Blev sååå orolig. Ringde direkt när jag slutade och pratade med en ledsen Lauris :-(

Tisdag morgon ringde hon och berättade att jag blivit "moster" igen. Tisdag natt/morgon hade lillan velat komma ut.
Hon vägde 1330 g. Vad man kan dömma av bilden så är hon en riktig goding med massa mörkt hår. Precis som stora syster hade som nyfödd.

Nu ligger de i Växjö där de får den bästa vården till lillan.

Jag är säker på att det kommer gå jätte bra och jag längtar tills jag får träffa henne!!!!


Stort Grattis till familjen Malm!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket