god morgon!

Sitter vaken själv. Jag hade kunnat sova till 8 men har stigit upp tidigt de andra 2 dagarna denna veckan så det gick inte :-)
Jag hoppade i och jobbade extra i går, blev på en av småbarnsavd. jätte kul. Bra och rolig personal med det gör mycket.

Efter jobbat hade jag tid hos psykologen. Hon är så bra, fast att det är jag som gör allt jobb så är det hon som får mig att tänka i lite andra banor och ge mig tips mm. 2 ggr till ska jag dit sen ska vi avsluta. Lite skrämmande men jag hoppas och tror att allt ska bli bra. Annars är det bara att ta upp kontakten igen.

När jag varit hos psykologen åkte jag tillbaks till jobbet för att byta om inför kvällen överrasknings/avtacknings fest för vår chef. Hade först tänkt mig att åka hem till Lauris för att byta om men hon var hos lillan i Karlskorna så jag hoppade det. Hade ju velat ha en Lauris dos hihihi!

Kvällen var jätte trevlig! Men jag längtade hem till mina underbara som jag inte träffat på hela dagen med undantag för Peter en lite stund när han kom inom jobbet och lämnade mat och pengar till mig! Min älskling!!! <3

Jag får såna där nytädningar på min make med jämna mellan rum. Nu är jag innne i en sån period, tycker han är den finaste som finns och ska krama och pussa på honom massor. Skönt att man kan ha det så efter snart 9 år tillsammans :-)


Idag jobbar jag min sista dag denna veckan sen är det planering och handling som gäller. Fredag är det dock vår lilla Loppa som gäller!!! Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, bada har varit på förslag då det är det bästa hon vet.
Har ni några andra förslag???

På lördag har vi bjudit in vår lilla släkt på 33 personer på frukost.....vet inte riktigt än hur vi ska få plats men vad är det man säger finns det hjärterum finns det stjärterum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket