Glad Påsk!!


Lallas grafik

Påsken läggs härmed till en av mina favorit högtider. :-)

Morgonen började med att Wictor och Majas galna mamma klädde ut sig till påskkärring och väckte dem :-)
Det uppskattades verkligen som tur väl var.

När Peter var i skolan klädde jag ut barnen och sen när Peter kom hem begav vi oss till moster Emma och Johan för påskägg letande. Wictor älskade det. Efter en fika körde vi till morbror Martin, sen farmor slutligen ett besök hos Peters bror m. familj i Bromölla.
Resultatet blev MASSA godis.
Men roligast för Wictor var nog att få säga glad påsk och att få visa upp sig :-)



Har tagit massa bilder som jag visar er en dag framöver.

Imorgon börjar dagen med frukost besök av mina föräldrar och sen kommer min kompis Lina med familj. Vi ska äta påskbord tillsammans mitt på dagen sen grilla på kvällen. Ska bli kul.



Grafik från Graphic Garden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket