090909

Då är det beräknat att jag ska bli moster =) Ska bli så spännande!!
Graphic Garden

Maja har kommit på vad man använder en telefon till, tar den till örat och mumlar Hej. Goa Loppan!




Pratade med min vän Lauris precis, sprudlar av lycka. Hon pratar såå fint om sin lilla lillan.
Hoppas att få träffa henne så snart allt lagt sig och de känner för att ta emot besök.


LIZ: Åhhh vilken resa med frieri och allt. Var det nyligen? Ni är inte gifta va??
 Grafik från Country Colors Grafik från Country Colors Grafik från Country Colors   Grafik från Country ColorsGrafik från Country Colors   Grafik från Country Colors   Grafik från Country Colors Grafik från Country Colors Grafik från Country Colors
Kommentarer
Postat av: Liz

JA! :-) det va en resa :-) saken vad den att jag hade ordnat denna resa för honom som en överrasknig när han fyllde jämt, han hade ingen aning vart vi skulle.. men jag va den som blev mest överraskad ändå! ;-) Nej vi är inte gifta :-( försöker påminna då o då om att DU friade faktiskt kommer du

i h å g ? ? blink blink..... vi kommer inte riktigt överrens om vart... kram

2009-04-07 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket